Monday 4 April 2011

[School] Vant to priser på fylkesmessa med Spire design UB!

Ja, nå er jeg nettopp kommet hjem fra Fylkesmessa dag 1, og gjett om jeg er gira! Tror også de andre er gira!
Men la meg starte fra begynnelsen:

Da vi kom begynte vi å lure litt på hvorfor vi måtte være så tidlig, det var jo ikke så mye "kaos" som vi hadde sett for oss siden det tross alt skulle være 400 stykker der. Da vi endelig ble sluppet inn i matsalen startet alt med underholdning og takketale til sponsorene, og vi ble jo sittende å klappe i all evigheter. Så senere (litt mer kortere forklart) ble det middag med veeeldig lite middag, og så ble det premie utdeling der vi stakk av med beste nettsted, FØRSTE PLASS! Lite kult, hva? Vi fikk 1000kr for det, og var storfornøyd, men det var ikke alt. Etter vi hadde hat litt mer underholdning spiste vi dessert, der jeg var så heldig å fikk tre porsjon dessert. (Noe som jeg kjenner nå ikke var særlig bra, siden jeg er delvis hyper og gira.) Og så kom det, pris nummer to. Konkurransen om best logo, flest påmeldte og en av de vanskeligste av dem alle. Ut av alle de 38 som var påmeldte, kom VI TREDJE PLASS! Lite kult, hva? Vi fikk jo bare 500 kr, men so what? Hallo? vi vant pris nummer to i kveld! Og det var en av de vanskeligste! (Synes litt synd på de som ikke vant noe... O.o)

Så i morgen håper vi på at vi klarer å få flere premier og da skal det deles ut masse andre premier! :-D

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)