Sunday 17 April 2011

[Russ] Oppsummering av Ståkuka!

Ja, nå ble det litt lite blogging i forje uka på grunn av masse tull, men her er oppsummeringen:

Mandag:  Hemmelig identitet


(Bilde fra Myimportstore.com)


Tja, jeg hadde gledd meg ut som en fra animen Bleach med Shinigami på, og jeg må innrømme at det var ganske så kult. Dessverre så hadde jeg manne størrelse så den ble litt stor og jeg måtte ha en topp under... Ellers.. Ja du kan jo forestille deg.

Ellers bydde dagen på masse spennende og morsomme kostymer, noen brae, andre ikke fult så brae.

Tirsdag: Pimp and hoe
Dagen før hadde jeg og ei venninne vært på shopping for å handle hore-ete klær til henne, noe som gjorde at hun tok helt av. Til slutt var det veldig stor usikkerhet på om hun virkelig turte dette, så vi inngikk et veddemål på at hun skulle gå med en knæsj bh og en gjennomsiktig topp og jeg skulle gå med en knæsj bh og dongeri vest. Vi skulle jo selvfølgelig ha på oss under del, men den er ikke så viktig..

Dagen gikk helt grei, litt flaut og litt kalt med så lite klær. Var i audio-toriet der vi hørte på en politidame, helsesøster og utekontakten snakke om alt innenfor russetiden. Ellers fin dag.

Onsdag: Grilldag
Denne dagen hadde de fleste gledet seg til, og alle håpet på bra vær. Grilldagen besto ikke bare av å kle på seg gamle grilldresser eller gamle joggedresser, neida, vi skulle faktisk alle ut å grille. Og gjett om det var godt! Fikk litt sommerfølelse av pølsene og jeg ble overrasket at jeg spiste hele SEKS / 6 pølser!!!!... Nei, egentlig ikke.

Dagen ble super og heldigvis for oss var det opphold og litt sol, men mest overskyet. Stor samling, musikk, grilling, snakking osv osv.. Bra dag! Bra dag!

Torsdag: Styggdagen
Styggdagen min gikk ikke helt som jeg hadde gledet meg til. Jeg hadde tenkt å kle på meg det gamle trollkostymet fra 6.klasse på barneskolen, men dessverre klarte jeg å forsove meg (og jeg hadde ikke leitet det fram.) Så det jeg måtte gjøre var å ta den nye boksa fra Cubus, en gammel rosa sommerkjole fra 8. klasse og en grønn genser over der igjen. Det ble ikke det beste kostymet jeg kunne kommet på, men det ble iallefall litt ille. Ellers så ble dagen bra.

Fredag: Goth/Emo dagen
Denne dagen hadde jeg dratt langt ut. Jeg dro ut alt av emå/goth og lignende klær ut av klesskapet dagen tidligere og inviterte to av mine gode venninner slik at de kunne låne noen av klærne mine. Det viste seg at jeg hadde en del mer enn jeg trodde.

Iallefall, denne dagen var jeg godt forberedt unntatt at jeg ikke hadde slette-tang og hår frisyren som en emo/goth har. Jeg hadde klærne, sikkerhetsnålene, korsene, smykkene, nesten like sko og hår frisyre, øyenskygge rundt øynene.... Det var kult! Bortsett fra at jeg forsov meg, brukte 10 minutter på å kle på meg, 10 min på å sminke bare øynene (fordi jeg er en person som ikke bruker sminke) og 15 min på å fikse håret.

Jaja, nei men dagen den var fin den. Litt morsom å dra på butikken og se ut som den emo/goth'en da, men haha ja.. Jeg har iallefall fått en ny ting i russe-lua mi: Stjerne :D

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)