Saturday 2 April 2011

[Life] Yesterday and today!

I går var jeg faktisk hjemme uten pc'en min og gjett om det var kjedelig! Jeg sendte melding til åtte personer, men det var bare tre personer inkludert kjæresten min som svarte meg. Det var litt trist. Jeg kjedet meg veldig mye så jeg malte på blikkboksene mine, vasket en maskin med klær, gikk igjennom klesskapet og kastet det jeg ikke ville ha, og jeg må ærlig innrømme at jeg hadde en del klær som var paljetter på, selv om jeg ikke liker paljetter. Rart ikke sant?!




I dag var jeg med bestevenninna min til byen der vi tok oss en tur innom kondis'riet (kondomeriet). Så gikk vi litt i butikker og til slutt handlet mat. Da vi kom hjem til henne farget vi hennes hår, før hun kjørte meg hjem. Da jeg kom hjem kom kjæresten på middag og vi lagde taco å spiste ilag. Så dro vi til han og her sitter vi, han sitter å spiller, jeg sitter å hører på musikk fra gamle dager å har lyst på sommeren!

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)