Sunday 17 April 2011

[Life] Helga med svigersen, mens typen ligger i senga!

Beklager mye tekst!

Ja, i helga skulle jeg og kjæresten til svigerforeldrene, men han var ennå ikke bra etter at han ble sendt hjem fra jobb på torsdag. Så på fredagen satt vi å slappet av og gikk tidlig i seng.

Lørdag ble kjæresten liggende i senga (og løpe på do), vi fikk besøk av søskenbarnet til kjæresten min, tanta og kjæresten til søskenbarnet. Det var koselig. Resten av kvelden tilbringte jeg tiden med familien. Ble mye kosing med katten for å kom på god siden med den og lekte med minste karen. Snakket litt med mellomste karen slik at han ikke skulle føle seg utenfor også da.  På kvelden kom kjæresten opp før å få litt mat og vi satt å så Nokas filmen.  Vi skulle egentlig gå ned å fiks senga, men jeg sovnet på sofaen og da klokken var 04 våknet jeg og sa til kjæresten min at NÅ skulle vi gå å lalle.

Søndagen var litt morsommere, fordi kjæresten lå å senga, men kom seg ikke opp for å spise. Med en gang jeg kom opp begynte katten å mjaue i sofaen og ville at jeg skulle komme å kose. Og da vi spiste middag begynte minste karen å dra meg bort fra middagsbordet for at jeg skulle leke og klappet på sofaen fordi jeg skulle sitte der. Veldig søtt da. Senere dro han meg rundt om kring i huset og ville ha meg ut å leke, men dessverre måtte jeg ned å vekke kjæresten fordi vi måtte hjem for å rekke fergen. Jeg dro ned, ble liggende å sove og våknet av at tanten kom inn med en pc som måtte repareres, lillebroren og stemoren. Woho, fult hus! xD

Da vi kom hjem var det å dra rett til legevakten og fikk vite at det bare var omgangs sjuka og at det var smittsomt, og her har jeg tilbringt fire dager med en syk person! Håper jeg ikke blir smittet!

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)