Monday 4 April 2011

[Interior] Kjent norsk interiørmøbel i Phineas and Ferb på Disney Channel!

Jeg sitter nå våken og får ikke til å sove, sitter så smått å ser på Phineas and Ferb fordi det var det som sto på da jeg slo på tv'en. Jeg satt å blogget, og tenkte jeg skulle titte litt bortover på tv'en for å late som jeg var irritert over en lyd min samboer laget. Så så jeg det. Og jeg trodde ikke mine egne øyne. Første lignet det ikke i det hele tatt, men etter som jeg så nøyere på det så jeg det. Det var Egget av Arne Jacobsen i grønt! Tegneren i Phineas and Ferb hadde tegnet Egget! Greit det var nå ikke like pent kan man si, men det var Egget.

Kjempekult!

Hvis du ikke vet hva Egget er, eller hvem Arne Jacobsen er så burde du virkelig slå det opp! ;-)

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)