Sunday 3 April 2011

[Movie] Grusomme meg!

Grusomme meg (3D norske stemmer)-filmplakat
(Bilde er ifra en anmeldelse fra Nattogdag.no.)

I dag har jeg sett Grusomme meg, og jeg må si at jeg trodde det handlet om en slem mann som ble barnevakt, men der tok jeg tydeligvis feil. Det handlet om en mann som ønsket å vær den slemmeste skurken i verden, men så er det allerede en som er det siden han har stjålet verdens største pyramide, så Gru adopterer tre jenter og utnytter dem slik at han kan få tak i en krympe pistol slik at Gru kan stjele månen og bli verdens slemmeste skurk. Dette ender med et litt morsomt, spennende og litt rørende slutt. Og jeg må ærlig si at jeg synes denne filmen var utrolig morsom! Anbefaler dem for de som liker Istid, fordi det går litt under det samme med humoren osv. (Mener nå jeg).

Iallefall, hvis jeg skulle gi den karakter ville jeg gitt den karakter 9/10!

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)