Friday 29 April 2011

[Blogg] Merkes at jeg ikke er så mye online.

Hehe, ja jeg har lagt merke til at jeg aldri er online / på nett når  jeg er hjemme hos mine foreldre, men når jeg er hos kjæresten min er jeg nesten alltid online. Merker det iallefall på bloggene mine. Jeg kan liksom være innom å sjekke facebook og mailen min, men liksom ikke giddet å blogge på grunn av at jeg var sosial med foreldrene mine eller se på tv. I går for eksempel hjalp jeg pappa med å rake plenen for løv. (Jeg har en stor plen så det er mye å gjøre.)

Uansett, det er mye som har skjedd og mye som skal skje. Jeg har f.eks. ikke fått blogget om verken hyllen min eller boksene mine, og i morgen er det russedåp, for så at i neste uke skal vi i NM og Oslo fra torsdag til søndag. Så vi får se hvordan det får framigjennom.

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)