Sunday 10 April 2011

[Russ] Ståkuka: fredag !

Denne dagen har jeg gledet meg lenge til, eller jeg gleder meg ennå litt til på grunn av den har ennå ikke vært. Vi skal kle oss ut som emoer og goth, problemet mitt er at jeg vet ikke om jeg skal ha kjole, lilla ruta miniskjørt eller rødt rutete minikjørt. Hva mener du?

Resten er ikke så ille, jeg har strømpebukse som er crazy og alt annet. Men det jeg gruer meg mest til er å dra til svigerforeldrene, jeg får liksom ikke skifta så mye med mindre jeg får dra litt før tiden, siden vi må begynn å kjøre fra byen klokken 16.00,og jeg slutter på skolen 15.20 og det tar meg akkurat 40 min å komme til kjæresten pga røsh traffikken.

Så den er jeg litt spent på hvordan jeg skal gjøre, tørr ikke akkurat skifte i bilen heller mens man kjører! xD

Men vi får sikkert gå klokken 15.00.

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)