Friday 22 April 2011

[Life] Første scootertur i år, endte ikke så bra.

Nå har nå jeg vært borte på hytta ei stund å vært på scootertur osv. Er faktisk solbrent!

Jeg skal fortelle deg litt om en liten hendelse som skjedde allerede første dagen (også min første scooterdag i år)

Jeg satt bakpå en slede, siden pappa hadde en scooter som bare var registrert for en person. Så holdt jeg meg fast og pappa kjørte opp en bakke. Dessverre var det litt bedre feste enn min far trodde så det gikk litt fortere enn hvis det ikke var det festet. Jeg mistet taket på venstrehånden og holdt meg bare fast med høyre.Det var mye hvit snø som kom, så jeg lukket øynene for å klare å holde meg fast. Det endte med at jeg ikke klarte meg og slapp. Jeg ble slengt hardt ned i hard snø (som vi kaller skare) og rullet flere ganger. Da de andre kom som kjørte ilag med oss kom å spurte om jeg hadde det bra, sa jeg nei. Men jeg hadde det egentlig bra, bortsett fra at jeg hadde vondt i høyrehånden som jeg hadde holdt med og at jeg var i litt sjokk. Senere satt jeg bak på mamma siden hennes scooter var registrert for to. Jeg kjente jeg hadde litt vondt i halebeine. HUFF!



Senere i uka fikk jeg alle smertene. Jeg hadde forferdelig vondt i muskelen på venstrehånden å kunne ikke bruke den. Så hadde jeg slått muskelen på låre i nærheten av kneet slik at jeg ikke kunne bøye kneet eller belaste den foten. Så hadde jeg ennå vondt i halebeinet og høyre skulder. Det verste var venstrefoten siden jeg ikke kunne bøye den opp, men sidelengs kunne jeg bøye den og få mindre smerter.

Så her sitter jeg, dag 3 og har ennå vondt. Jeg ville gjerne vært på hytta lengere, men ønsket å tilbringe litt av tiden med venninner i byen også. Så har jo jeg og kjæresten min 1 1/2 års dag i dag, så ja. Litt av begge deler ! ^^


No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)