Monday 5 December 2011

[Interior] Adventskalender på syltetøyglass!

 
(Bilde til venstre er fra Niccos Hus og bilde til høyre er fra Malin's interiør blogg)

Da jeg først så dette bildet (bilde til venstre) tenkte jeg "åh det er jo slik Malin har laget" (se bilde til høyre), så leste jeg litt mer og så litt mer på bildet. Det var jo en adventskalender! Så genialt og kreativt! Jeg ble nå litt inspirert til å bare sette meg ned å lage min egen adventskalender, men jeg har funnet ut at jeg skal lage adventskalender til meg selv til neste år med noe gaver og småtteri. Bare håper jeg gidder og får tid, hihi. Uansett, ta en titt innom begge bloggene! :-)

3 comments:

  1. Utrolig stilig adventskalender!
    Og tusen takk for link og omtale i innlegget under :) Ble veldig glad for den :)
    Ha en fin dag
    Klem Tonje

    ReplyDelete
  2. Lekker adventskalender!!! :)

    ReplyDelete

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)