Sunday 18 December 2011

[Interior] Tingen jeg kjøpte unntatt snowboardet og tre figurer som skal henge på juletreet!


Ting jeg kjøpte i Tønsberg!

Algeskrape!




Telysglass som skal brukes til neste års adventsstake.






Jeg bare MÅTTE ha de!






Er de ikke fine?





Alle disse blir bruk til gavene i år.

Denne er for å lage tynne tråder på pakkebåndet. Bildet viser feil farge, den skal være gul.

Det var tilbud.


Er de ikke søte?

Kunne ikke dy meg. Da jeg så dem i Bodø så de ikke spesielle ut, men da jeg kom til Tønsberg og det var større plass i butikken ble jeg helt forelsket i dem. 

Måtte innom BR Leker for å kjøpe julegave til små brødrene til kjæresten, så kom jeg over denne morsomme tapen. 


Disse var også så fine, så jeg måtte bare kjøpe dem!

Julegave fra kjæresten min til foreldrene mine. Mamma har klaget på at de vi bruker til å ta ut ting fra komfyren er så ødelagt, så de skal få noen fine votter! Mamma får også en Yoga matte som hun kan bruke til hjemmetreningen sin og pappa fikk en XO. Har de ikke en super svigersønn? Jeg vet iallefall at jeg har en fantastisk kjæreste! :-)

Fine julekuler som jeg kjøpte på Home and Cottage da jeg var i Tønsberg. De er mellomstore og kostet bare 29 kr.



Julegave til min farmor fra meg!

Jeg ble helt forelsket i denne. Antagelig fordi den var mørkebrun og jeg aldri ha sett noe lignende. Da jeg gikk i butikken gikk jeg veldig mange ganger tilbake til disse og til slutt kjøpte jeg dem, hehe.

Julegave til Bestemor, farmor og gammel tanten min. 

Lysegrønn konditorfarge på tilbud? Ja takk!

Engel = Ja. Grønn = elsker. Engel + Grønn = Ja takk!

NB: Dette er ikke ment som en reklamasjon! 

post signature

2 comments:

  1. Du fik shoppa en del ja! ;p Misunnelig på stjerne skålene fra Kähler!!

    Nå har jeg lagt link på blogg innlegget med oppskrift på den julepynten :)

    ReplyDelete

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)