Thursday 29 December 2011

[Life] TAKK FOR JULEGAVENE!

Takk til mamma og pappa!

Takk til gammeltante


Takk til Lise!

Takk til tante til kjæresten min og samboeren hennes!

Takk til mine gode venninner Malin og Hege!

Takk til min bestekompis Fabian!

Takk til søskenbarn, onkel og samboer!

Takk til Malin! 

Takk til Malin  og Hege! Ble utrolig glad for Hay boksene! 



Takk til Blinge for gavekortet! 

Takk til bestemor for to sølvskjeer til i samlingen min!

Takk til Henrik! 

Takk til mamma og pappa!

Takk til svigerfar, samboeren og små søsknene til kjæresten min!

Takk til mamma og pappa!

Takk til min kjæreste som ga meg noe jeg trengte! (Istedet for et smykke som jeg ønsket meg.)


post signature

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)