Friday 9 December 2011

[Interior] Forskjellige julekalendere


Litt moderne julekalender med kanskje noen hyggelige ord på?

Søtt lite fuglehus. 

Denne er litt spesiell. Julekalender laget av fyrstikk esker og formet som et tre. Og så putter man små drops inni. Kanskje bedre enn sjokoladekalenderne vi kjøper på butikken?

Denne synes jeg er litt søt. Tror det er meningen og henge opp en julepynt for vær dag, siden mistletoe er på den 24.  Søt iallefall!

Denne nytes jeg også var litt søt. En stige med små gaver på. 

Denne syntes jeg var genial? Og svigermor har noe lignende til sine barn. En stor krukke med masse små gaver i, og så er det bare å plukke ut for hver dag. Svigermor bruker en kurv isteden for, og funker like bra det også. 

Denne adventskalenderen er en kombinasjon av gaver og julepynt. Genialt, men jeg synes det blir litt for kjedelig.

Enkelt og greit! Lapper med pynt på som skal på juletreet! Kanskje litt for enkel for min smak, men alle er forskjellige!

Denne synes jeg er litt søt. Det er masse stjerner som er lummer som er sydd sammen til en lang remse. Oppi vær ligger det gaver, godter og pynt. Synes den også var fin jeg.

Enkel, og kanskje litt for enkel for min smak, men litt søt også. 

Denne likte jeg godt. Votter i forskjellige farger, fasonger og mønster, med gaver i. Kanskje dette er en adventskalender jeg kommer til å ha i framtiden?

Mal et tre rett på veggen og bruk lim/tape eller lignende som er lett å få av uten å lage merker, så er det bare å klistre rett på veggen. Den var nå litt søt da, eller hva?


Bildene fra Inspiration For Home!



post signature

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)