Monday 5 December 2011

[Interior] Julegave fra Epla til under 100 lappen!

Produktbilde

Kubbe lys med tekst og bilde, følger med en fyrstikk eske. Kr 99,- fra Eplekjekk


Produktbilde

Morsom lysestake, formet som en blomst. Kr 65,- fra Glede - for hver dag


Produktbilde

Og hva er vel ikke mer koselig enn  å få et koselig og litt spesielt julekort ved gaven? Kr 60,- fra Solkroken

Produktbilde Produktbilde

Produktbilde Produktbilde

Eller hva med noen koselig til og fra lapper på pakkene? Likte disse her. Fåes fem med "God jul" og fem med "En stor og varm julehilsen". Kr 55,- fra Stein Saks Papir


Produktbilde

Hva med noen søte juletre øredobber? Jeg vet jeg ville likt dem. Kr 50,- fra Grethes Hjemmestrikk


Produktbilde

Hva med noen fine kubbe lys med nissemotiv og skrift? Jeg har litt lyst å kjøpe dem selv til jul, men jeg har kjøpt alt jeg skal ha. Kr 50,- fra Design Nina



Kanskje du fikk noen gavetips nå? Men husk; dette er bare det jeg syntes var fint og likte. Det fins mye mer der inne! ;-)


No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)