Sunday 10 April 2011

[Russ] ståkuka: tirsdag!

(Bilde fra Miriam sin blogg)


Ståkuka tirsdag er pimp and hoe. Jeg kommer ikke til å gå såå mye inn i rollen som jeg skal på mandag, men kommer til å kle meg litt horete ja. Minikjørt som akkurat dekker rompa, strømpebokse som kanskje er litt hullete, enkel topp som er lett å ta av eller en svart litt horete, sexy topp som jeg fikk av venninna min. Okey kanskje den ikke er horete, men den er iallefall sexy. Så tenkte jeg på en jakke utten på slik at jeg slipper å fryse, så ja. Selvfølgelig må vi ha litt skifter og rufsete hår da! xD

Det som kommer til å være litt flaut denne dagen er at vi skal ned i et stort rom på skolen, der mange russ skal møtes og høre på politiet og helsesøster snakke. Det blir litt flaut!

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)