Friday 25 March 2011

[School] Fra interiør til sjokolade

Jeg var å søkte på bilder og inspirasjon for cafe oppgaven vår på skolen. Og så søkte jeg på "Lunch bar" på google.com så kom det opp en sjokolade som het "Lunch bar".





Bilde er fra den første bloggen jeg var innom. Marie (altså eieren av bloggen) forteller at i SA (South Africa) har de sjokolade barer, og sjokoladen er liksom det samme som fins andre steder bare at de har skiftet navn.


Sitat: "The interesting thing about chocolate bars in SA is the misinterpretation I first placed upon them. During my first week in Cape Town, I was shocked to see how few names I recognized. I thought surely that SA carried many of the ones we do in Canada. 




Then I realized that they ARE the same. But, oddly enough, they are named differently. Can anyone explain this? Why would the companies willingly drum up such brand confusion?

Case in point: Mr.Big has become Lunch Bar. And Mars bars are Bar-Ones." 

Du kan lese resten på Marie sin blogg!


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Senere gikk inn på bilde nummer to, kom jeg inn på en side der jeg kunne bestille slik sjokolade. Så hvis du ønsker å bestille og prøvesmake, klikk her:  Sanza.co.uk


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Bilde nummer tre kom jeg inn på enda en blogg. Mens jeg bladde nedover kom jeg til et bilde av en søt, morsom, liten krabat. 

[baby.bmp]

På bloggen sto det ikke annet enn at bloggeren siklet over denne sjokoladen når han kjørte hjem fra jobb. men hvis du er interessert i å lese bloggen gå inn på My so called life

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Haha, jaja mye morsomt iallfall! :)

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)