Wednesday 23 March 2011

[Life] Min dumme dag i dag.

Dagen startet med at jeg sto opp, men var fremdeles sliten i hode (slik som man er når man har døgnet, bare at jeg ikke hadde døgnet). Så tenkte jeg at jeg skulle prøve å dra, men allerede da jeg hadde sittet meg på bussen kjente jeg hodepinen komme kraftig inn og det det virket som jeg hadde høreapparater på meg. All lyden ble forsterket.  Jeg bestemte jeg for å holde meg hjemme.

Da jeg kom hjem la jeg meg til å sove, å sov helt til klokken 12. Da kom foreldrene brusene inn å lagde masse bråk. Så spiste jeg middag med dem og så dro dem igjen. Det positive var at jeg hadde blitt bedre da.

Jeg skulle egentlig være ilag med kjæresten min i dag for så å dra til søskenbarnet mitt, men han var så trøtt siden han hadde døgnet + at hvis man døgner for man litt promille og hvis han blir tatt da kan han miste lappen. Eller hvis han sovnet bak rattet. Så vi planla heller at han kunne høre med noen som han kunne få tidligvakten i morgen slik at vi kan være ilag på ettermiddagen og kvelden.

Så får håpe vi får være ilag i morgen da. Jeg skal egentlig ikke sitte på pc'en siden jeg kan få hodepine på nytt igjen, men tenkte jeg skulle ta meg en tur å se hva som skjer på nettet.

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)