Tuesday 29 March 2011

[Life] Bake bløtkake

I dag skulle jeg sove til 08, men samboeren skulle med bilen på EU kontroll 08, så vekkeklokken skrek. Jeg dro på skolen 08.30 jobbet med elevbedriften for så å dra hjem i 14 tiden. Da jeg kom hjem gikk jeg på butikken med ei venninne for å kjøpe fløte til bløt kaken jeg skulle lage.

Da jeg kom hjem spiste jeg middag, lå litt på sofaen og halvsov, for så å lage kake. Den ble litt stilig, og jeg gleder meg til bestevenninnen min kommer på besøk for å smake.

Etter at jeg hadde maket kaken dro jeg og foreldrene på butikken der vi stresset fordi pappa og jeg skulle ha øl og rusbrus. Da vi kom hjem, akkurat nå skal pappa til å fixe høytalerene mine til pcn.



Jeg kommer til å blogge senere om kaken osv, kanskje ikke i dag, men da blir det blogging i morgen.

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)