Saturday 12 March 2011

[Interior] Loppis beskjærk i dag!

I dag var jeg på loppemarked å gikk litt beskjærk. Jeg var på jakt etter de drink glassene (se bilde under) jeg så tidligere, men de var utsolgt, men de hadde bare de småe... Så da gikk jeg for dem. De koster opprinnelig over 40 kr pr stykk, men kjøpte dem på loppemarked for 5 kr pr stk!


Etter å ha gått litt mer rundt fant jeg denne boksen. Jeg er blitt skikkelig begeistret for slike bokser i alle størrelse og fasonger. Aner ikke hvorfor en gang.  


Senere fant jeg denne koppen å tenkte med en gang på kakao! Tenk å fylle den med kakao, marshmellows, krem på toppen med sjokolade og kanel på. NAM!


I tillegg til dette kjøpte jeg en kurv som jeg kunne oppbevare tingene, og lettere for å bære hjem, OG fordi jeg vil prøve å spraymale den. Så en plass at de hadde spraymalet en kruv og siden jeg var så godt i gang med de andre kreative ideene mine, så kunne jeg like greit ta alt sammen. (Jeg kommer til å blogge om de andre kreative ideene mine senere.)



For resten av dagen min, les også: [Food] Gulrotkakebaking i dag!


No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)