Thursday 31 March 2011

[Food] Bløtkake med bær og konditor.




Som jeg sa tidligere skulle jeg jo blogge om kaken. Det ble dessverre en dag for sent pga jeg satt å spillet på playstation 3, så det ble litt sent i går.

Iallefall her er da kaken! Jeg jukset litt, siden jeg brukte ferdig bunn, kremmen er i forskjellige farger, men kremen som er på yttersiden er lysegrønn. Jeg har blandet gul og blå konditorfarge for å få en fin grønnfarge og ikke den mørke. Fyllet er jordbær, blåbær, bringebær, bjørnebær, litt rips og banan.


Slik ble kaken seende ut på yttersiden, den ble ikke perfekt på yttersiden, men den smakte utrolig godt! (Det sa til å med bestevenninna min som ikke er så glad i bløtkake.)


Her er bilde av kaken innvendig. På den nederste bunden hadde jeg lilla konditorfarge, og på den midterste hadde jeg lyseblå!

 



No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)