Monday 21 March 2011

[Life] Lørdag 19 Mars 2011

I går kom jeg til hjem fra hytta med toget. Jeg hadde lyst å reise litt, og siden det ikke er så langt så tok jeg toget for å få litt av den ”reisefølelsen”.  Jeg var så heldig at min kjære kom å hentet meg på tog stasjonen.

Etter at han hadde hentet meg dro vi på butikken å handlet middag nummer to for meg, og frokost for han. Så dro vi til meg siden jeg har ovn. Etter å ha spist og sånt dro vi til han for så å kjøre litt rundt i byen. Så la jeg meg i senga for jeg var så trøtt, men vanligvis sovner jeg ikke, men det gjorde jeg denne gangen. Så jeg sovnet, våknet, sovnet, våknet, sovnet og da jeg våknet igjen skulle kjæresten min til å legge seg.

Så slik var min dag i går.

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)