Tuesday 24 January 2012

[Interior] Har ikke vi alle vært borti diskusjoner om do setet? Her har du svaret!



For det første, ja dette er et gammel toalett sete som jeg fant i et gammelt Bo Bedre blad, jeg bare likte setet så godt fordi da slipper det å bli krangling mellom kvinnfolk og mannfolk om dosete. Så jeg skal skaffe meg en slik enn når jeg flytter sammen med min kjæreste THO it cost alot. BUT sia æ og han delvis har diskutert samboeravtalen og han mente at "Den som kjøper den får" hvis det blir slutt i framtiden (siden jeg ikke vet, fordi jeg kan ikke se inn i framtiden) så tenkte jeg at hvis jeg kjøper dette, så får han heller sitte igjen uten sete his det blir slutt mellom oss... Ja, det høres ut som en litt djevelsk ting, men problemet er at jeg tror ikke han blir å gå med på å betale 4200 + 12 kr for et toalett sete, så da får jeg heller bruke mine penger til det..


Så i dag har jeg vært ilag med kjæresten min i tre timer. JIPPI! Så har jeg og kjæresten snakket litt, vært ute å spist på en kina resturant for så å dra på en nett kafe som heter En Kopp i Bodø, der de hadde fjerna tv....
Uansett, var godt å få se han igjen og blir vel antageligvis ikke å få se han før neste tirsdag, pga pendlingen til Kjerringøy og jeg skal bort i helga, og siden han skal jobbe så kan han ikke være med..

Uansett, kjæresten var så snill å kjørte meg hjem, og hadde 40 min på å rekke ferja i Festvåg, så han rakk den akkurat! Jeg derimot koste meg med en deilig bolle med is, knust Oreo kjeks og sjokolade som stivner på isen... Syyykt godt, men også veldig mettende! Jeg har sittet i en time og har ennå ikke fått spist opp alt.. 

post signature

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)