Tuesday 17 January 2012

[Interior] Pakke bort julen, interiør boka og sanger!



I dag pakket vi bort julepynten. Eller jeg fikk beskjed om det, men pappa hjelp til.


Vi hadde litt ekstra julepynt så vi måtte fordel det på to esker. Dette er den ene!


Så er man blitt litt hekta, haha!


Og resten av ettermiddagen satt jeg med interiørboka mi! Så snakket jeg med en kompis av meg som lager musikk beats, fordi jeg hadde laget en sangtekst på 16 minutter, og tenkte å lage sang av det, men teksten var for personlig så jeg gidder ikke... Så sendte jeg han sangen fra ungdomskolen og hiten min "I want to write a song" og han mente jeg syngte reint og da fikk jeg en rar kombinasjon av følelsene: rødme, tårer og glad. Skikkelig merkelig kombinasjon.. Anyway, Jeg skal spille inn noen sanger med forskjellige tonger så jeg kan bevise for han at jeg har ikke et talent, det er ingenting å hente hos meg! AH, jeg er så sta!

post signature

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)