Saturday 21 January 2012

[Life] Barnehage og kjæreste

Ja i dag var jeg på jobb for å teste hvordan det er å jobbe i barnehage. Da jeg kom hadde jeg gått meg bort, fordi det var så stort og gikk så mye rundt i ring (bokstavelig). Jeg fikk hjelp å ble sendt ut alene med ansvaret for 15-17 unger. Først forsto jeg ikke hva jeg skulle gjøre og ungene sprang rundt om kring, men så fortalte en unge meg hvordan det funket og jeg fikk mer kommando over dem og de forsto. Senere sto jeg oppå en liten fjelltopp som besto av is som ungene akte ned. For å si det slikt ei begynte å blø neseblod, 4 andre begynte bare å skrike og jeg trøstet dem og resten falt på isen uten å bry seg.

Det som også var litt gøy var at jeg og ei venninne gikk igjennom den barnehagen da vi "rømte" fra en fest da vi gikk på ungdomskolen..

Senere gikk vi inn og spise frukt, der jeg hjalp til å skjære opp, og så tørke av bordet. Så hadde de hvilestund. Og det jeg reagerte på hvorfor i all verden skal femåring har hvilestund? Jeg hadde forstått det hvis de var yngre enn 3, men hallo? Kanskje fordi jeg er vant med andre skikker i barnehagen jeg var i da jeg var mindre..

Anyway, det var gøy og koselig! Og senere skulle kjæresten komme til meg. Vi dro å kjøpte mat og kjæresten inviterte meg på bowling med pizzabakeren og vennene hans. Jeg gledet meg mye og ble kjempeglad!
Så lagde vi noe nytt vi aldri hadde laget og det var faktisk godt. Senere så la han seg ned og sov.. Som alltid hadde han døgnet til den dagen vi skulle finne på noe, men han lovet at han skulle gjøre det godt igjen, selv om jeg tviler på at det skjer... Men han skulle bruke fridagen sin i neste ute til å være ilag med meg, så det er jo litt bra, men så vet jeg ikke helt om det blir rettferdig å være egoistisk når han døgnet for å klare å komme seg opp til tidligvakten sin i dag og skal ha tidligvakt i morgen også, kanskje jeg skal være med til Kjerringøy før å være mer ilag med han, eller kanskje jeg skal bare droppe det.. I donno...

Aiai...

post signature

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)