Monday 2 January 2012

[Life] Min nyttårs aften!


Vi var iallefall heldig med været. Det var jo blå himmel!

Det hadde snødd litt i natt!




Fyrverkeriet jeg og kjæresten kjøpte!

Fyrverkeriet mamma og pappa kjøpte!

Det er ikke jul og nyttår uten sjokolade! 

Desserten på nyttårs aften!

Jeg og kjæresten var en tur i Rensåsen for å se på rakettene der også, mer om det kan du lese HER!


Tid for å drikke kaffe og spise kaker!

Siste glimt på jula!

Da var det bare å starte med drikkinga!


Årets første stjerneskudd!


Naboen har begynt med oppfyringa!

Naboen!

Sånn der som så ut som snurrebass, utrolig morsom!

Blå stjerneskudd, mens kjæresten prøver å tenne på enn sånn liten ting!



Holdt ikke kamerat helt i ro, men ble et stilig bilde!


Da var de oppi gata kommet ut!







Klokken: 23.45!

Klokken veldig nært 00.00!


Så dumt at det var vind ellers så tror jeg bildene hadde blitt brae!



















Så avsluttet jeg 2011 med et glass champagne og sjokolade!


post signature

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)