Thursday 9 June 2011

[Life] Happy day!


Bilde fra A-lonely-walk.

I dag har det vært en super dag! Dagen startet med skolen, der vi jobbet med en oppgave. Heldig hvis for meg ble jeg ferdig med oppgaven, så tegnet vi og jeg ble delvis fornøyd (kommer til å legge ut bilder etter vært år vi har fått dem tilbake). Senere dro vi å kjøpte is i lang friminuttet, for så å gå igjennom tegningene, og tidligere oppgave. Så kom plutselig gammel læreren, altså kontaktlæreren fra første året inn og spurte om vi ville ha is. Hun hadde gått litt berserk på butikken, så det var for mye is til de i klassen hennes. Så jippi, vi fikk is!! 

Senere fikk vi boller og saft, og det beste av alt så var vi ferdig på skolen 13.30 så vi fikk nyte dagen og solen som var i over 30 grader!!! Så.... Fikk jeg en koselig, hyggelig melding som gjorde meg glad, og nei det var ikke fra kjæresten min. Jeg fikk tilbud om sommerjobb hos ISS, og dette sa jeg selvfølgelig ja til. Selv om det måtte bety at jeg måtte gi opp reise ideen om å dra til Tønsberg. Men hallo? Penger? Og frikort? Da blir det flytting ganske så snart! :D

Sååe.. ja.. Så var jeg i lag med kjæresten litt, så først dro vi å kjøpte is så dro vi til farmoren til kjæresten og snakket i 3 timer. Så bestemte vi oss for at vi skulle få i oss litt mat, så vi dro på Pizzabakeren... Og lærte at man ikke skal spise noe varmt på en varm dag!.. Senere dro jeg ut med jentene på City Nord som hadde åpnet ny butikkene, og så hjem og prøve bunaden...

Såååå jeg har had en suuper dag! :D 
Bortsett fra nå, for nå er det kokvarmt!

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)