Monday 27 June 2011

[Life] Tur til kjerringøy med kjæresten!


 Var en tur på kjerringøy med kjæresten min og møtte svigerforeldre og familie! :-)
Og det regnet! x)

Bilde fra halen til svigerfar. 


Svigerfar og kjæresten holdt på å fikse bilen inni halen fordi det var så mye regn ute.


Pusekatten hadde begynt med en ny liggestillig som var ufattelig morsomt!


Her koser hun seg i den andre sofaen!


Torsdags morgenen klokken 08.00 sto jeg opp og slapp katten inn, hun mjauet ufattelig mye. Hun ville ikke være mer ute i regne og var pitte litt sulten. Da jeg måtte dra for å rekke pussen, slapp jeg henne ut igjen slik at hun ikke skulle gjøre fra seg inne. Da likte hun plutselig å være ute i regnet og skulle være med meg til busstoppet og vente på bussen. Og det selv om det ikke er noe busstopp! For en merkelig katt! x)


Så bestemte hun seg for at hun ville klarte i et tre, men hun ble sittende fast så jeg måtte hjelpe henne ned.. 




Fredagen klokken 09.00 skulle jeg på kurs på sykehuset for renhold, derfor måtte jeg dra på torsdagen fordi det gikk ikke busser til Bodø slik at jeg ville rekke kurset. (Bedre å dra hjem en dag tidligere enn å komme for sent!)
Iallefall, min gode venninne Malin var så snill og kjørte meg til Festvåg slik at jeg slapp å sitte i byen i fire timer og stirre i veggen. Så her er noen bilder fra da jeg tok færja over til Misten.




Og da jeg var kommet over hentet kjæresten min meg på andre siden.

Lørdagen dro samboeren til svigerfar meg med på tur, eller det var jo frivelig da, hehe. Så her er noen bilder fra Middagstoppen/Meddagshauen!










Bilde av Fjære. 

Fjære.

Der oppe var vi !


Og så var det ikke mer å fortelle om den turen ! x)

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)