Saturday 11 June 2011

[Life] Sun and sushi!

Heihei!

Det blir dessverre ikke så mye blogging framigjennom pga det er soool ute!!

Men kort blogging om i dag: I dag var jeg på butikken med farmor og fant ut at de hadde Nori på Eurospar, så i dag blir det sushi. Dessverre var det nok til to personer så jeg kommer til å ha litt til overs.

Senere i dag skal jeg går på Hegmoen med bestevenninnen min og hunden hennes, og senere til Keiservarden med en veldig god venninne. Jeg gleder meg!

I kveld/natt blir det ut på fest!



NB: jeg merker at jeg har holdt mye på med pc for av og til får jeg vondt i senen i høyrehånden og hånden stopper opp litt. Så egentlig er det bra at det er fint vær så jeg får litt pause fra dataen ! ;-)

Menne.. Kos dere i finvære!!

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)