Friday 23 March 2012

[Life] Believe it or not, but I'm back (sort of)


Hei igien, trodde du ikke at du skulle få seg meg igjen? Vel, livet går sin gang og jeg har private ting å konsentrer meg om.  Etter to uker, var det såå  godt å få snakket med kompisen min, Blinge som jeg ikke hadde snakket med på lenge. Jeg vil også bruke denne anledning til å gratulerer min gode venninne med lappen! 


Men som sagt å var det så godt å få snakket med kompisen min igjen! Tho pga andre private ting så har jeg veldig lyst å reise bort ei helg, og dra sørover til en kompis som bor i bygd og bare slappe av. Men tror ikke jeg blir å gjøre det pga problemer her hjemme som må fikses og typen kommer sikkert bare til å tro at jeg er utro.. Anyway, siden jeg sliter litt for tiden har jeg brukt tiden min til å glemme problemene gjennom å spille LOL. 

Is dominating!

Jeg glemte å fortelle at jeg ikke bare har sittet inne, jeg har vært hjemme en tur hos mine foreldre, vært i byen en tur og vært ilag med kjæresten og kompisen hans. Her i går eks. så møtte jeg DEN søte jenta på busstoppet. Tipper hun går andre året på Bodø vgs, og hun spurte om hun kunne sitte ved siden av meg på bussen selv om det var mange ledige plasser... Haha et ynkelig ja kom da ut, men hehe..

Ny rekord på Ass.

Is Godlike!

Ny rekord på kills, tho på slutten døde jeg mye! :(


Is unstoppable!




post signature

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)