Sunday 4 March 2012

[Interior] Ikkje så mye, men bade ender!


I det siste har det ikke skjedd stort, men samtidig har jeg vært opptatt. Bilde ovenfor er en middag jeg hadde som var syykt godt, og bildene nedenfor er fra hjemme når rørleggerne var hos oss. Vi trodde vi hadde lekarse, men så var det hos naboene, men de skiftet likevel stoppekran og slikt. 





Så var jeg på jobb på fredag der jeg reklamerte for epler fra nord Italia. Kjempegode epler, null tull! Så senere dro jeg ilag med venninnene mine og hadde en koselig kveld. Lenge siden jeg har sett dem, så var konge! De hadde vært i Bergen å sett på skole, og så hadde de kjøpt denne utrolige bade anden! Er den ikke rå kul? 


Bade anden står oppå en eske med andre bade ender som jeg har stående på badet!


Jeg digger den!


post signature

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)