Wednesday 3 August 2011

[Life] Prøve noe nytt på Parkenfestivalen!

Ja, dere hørte rett: Prøve noe nytt på Parkenfestivalen, MEN det er ikke DE som skal prøve noe nytt. Det er meg. Tidligere i år var jeg litt gira på Parken, men senere og jo mer det nermet seg så har jeg mistet litt av lysten. Så, var liksom billette solgt ut, men jeg følte liksom ikkje sånn "ånei", men Malin  fortalte meg at jeg kunne jobbe som frivelig. Jeg tenkte mye over det, og siden typen kanskje skal jobbe så blir jeg sittende alene.. I tillegg har jeg had lyst å prøve noe nytt i mitt liv, så hvorfor ikke utnytte sjangsen. Så i natt rundt 02.30 tiden meldte jeg meg som frivelig på Parken, og fikk melding allerede i morrest. Jeg har skrevet hvilke dagen jeg kan jobbe og når, så nå venter jeg bare på timelista! :-)

Så blir hvist kanskje parken på meg da! :-)

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)