Wednesday 3 August 2011

[Life] Fødestuen og meg og kjæresten..

Haha, ser på fødestuen på tvnorge.. En mann som har mye energi, og en dame som har mye energi. Mannen er som meg når jeg er hyper, uttålmodig og vil sende melding til alle og ringe alle, + at han klarer ikke å sitte i ro.Og kvinnen som skal føde ligger bare å slapper av og bare "nei ikke ring noen, ikke send melding til noen".. Lurer på hvordan det vil bli med meg og kjæresten min. Han kommer vel kanskje te å ta med pc hvis han ikke sitter på telefonen hans. xD

Men herregud hvor spennende det er ... Stakkars unge, den dør kanskje... *får tårer i øynene og spent*... ÆÆÆÆÆ jævla pause... -.-


Det er tilbake!!... Jaaaaa ungen lever!! Åh herregud!!!

Det var et annan par som fødtet xD

Så tilbake til familien med de energiske foreldrene... Han sa han dro innom en plass og hun bare:
"ba du?"
han: "mhm"
henne: "ba du for ungen?"
han: "mhm" så afk fordi han ser på telefonen... vedda på typen min også kommer til å være slik..

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)