Thursday 30 December 2010

[Blog] Spiste meg kvalm på hjemmelagd chips og potetgull


I dag la typen min seg klokken 18, så jeg måtte lage middag selv. Jeg tenke jeg skulle lage hjemlagde potetgull og chips. Ikke at det var så lett siden jeg ikke hadde frityrkoker og på stekepanne med en elendig gammel komfyr fra et hybelkjøkken. 

Først gikk det så trekt så jeg skrudde ned varmen, men så klarte jeg å svi dem. Så hadde jeg litt for mye salt, for så å ha for lite salt på dem. Må ærlig si at det ikke gikk som planlagt, men det var spiselig iallefall. Nå sitter jeg kvalm på grunn av jeg har spist for mye, haha. Fatter ikke hvordan det er mulig, men jaja. 

Til dere andre, ha en skikkelig komfyr hvis dere skal prøve å lage det/frityrkoker, da tror jeg de blir beste lagd! 

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)