Sunday 12 December 2010

[Blog] Kreativ måte å pakke inn julegaver på! (Del 2)


Enda en kreativ måte pakke inn gaver på! Jeg fant et blått bokbind og et gjennomsiktig et med sommerfugler på. Også tenkte jeg "hvorfor ikke prøve det samme?". Så det måtte jeg prøve på!


Tok det blåe bokbindet innenfor det rosa bokbindet. 


Ta-da!~


Her har jeg begynt å pakke inn en gave, du ser også at begge lagene ligg kant i kant med hverandre. Slik som på den andre har jeg sittet små teip biter i hjørnene for at det skal holde seg likt.


Her er den ferdig pakket inn. Stilig ikke sant?


Så var det å velge tråd.





Jeg gikk for den som var sølv med glans. så skrev jeg på hvem den var til, og TA-DA!!~  En fin pakke til mine kjære foreldre

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)