Sunday 12 December 2010

[Blog] Kreativ måte å pakke inn julegaver på!


Kreativ måte å pakke inn julegave på.


Jeg hadde vært utplassert på Bohus gjennom skolen og så var jeg så heldig at jeg fikk noen gamle tapet bøker som hadde gått ut av "moten". Så da tok jeg en stilig tapet fra den boken å klippet den ut. Så tok jeg blank bok-bind og klippet den ut slik at den ble litt større enn tapetbiten. 



Så festet jeg det blanke bok-bindet med en tape på baksiden slik at det hang fast i tapetbiten.


Med litt knoting, siden tapeten er litt stiv, klarte jeg å pakke den ene delen. For så å klippe litt av den andre, siden den ble så lang.



Så var det å velge bånd som skulle på. Jeg mente den blå-litt matte ville passe bra.


Jeg mente den blå-litt matte ville passe bra.


Så ville jeg ha en annen farge for å skape litt spenning i pakken, slik at den ikke skulle være så kjedelig. Og se så bra det ble:






Og så prikken over i'en! 

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)