Sunday 19 September 2010

[Movie] Resident Evil 4: Afterlife



Det startet med at jeg ville se Reisdent Evil, men viste ikke hvem jeg skulle dra med. Siden den jente gjengen som jeg henger med ikke liker slike filmer, og bestekompisen min som liker sånne filmer/har spillet/ene (husker ikke) var syk, så endte det med at jeg spurte typen min, selv om vi skulle ha en måneds fravær fra hverandre. Og hvis jeg brettet klærne hans, så ville han være med, hehe.

Siden jeg har innlevering/framføring på torsdag, tenkte jeg at vi måtte dra på tirsdag, slik at jeg skulle få gjort det siste av arbeide, men nå får ikke så lenge siden ble det forandret. Siden jeg og typen min har 11 måneds dag på onsdag, får jeg heller jobbe ekstra mye på tirsdagen slik at jeg får gjort ferdig oppgaven så jeg ikke blir sittende langt ut på natt til torsdag.

Iallefall, jeg har vært på nettet å sett og lest litt, og jeg må si jeg gruer meg litt. Ikke nok med at jeg synes spillene er creepy (selv om jeg liker det) så er det i 3D. Dette blir faktisk min første film i 3D jeg ser på kino, så dette kan blir spennende!

Du kan lese om filmen er: Click here!
Jeg kommer sikkert til å blogge om det også!


No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)