Sunday 20 November 2011

[Life] Ting jeg ikke liker fra A-Å


Ting jeg ikke liker fra A-Å

A - Asparges 
B - Bilister som ikke bruker blinklys
C - Chatt folk som bruker så lang tid på å svare..
D - Drama, noe av det verste jeg vet.. 
E -  Eldre folk som er grinete og sur
F - Fjortizer (det siser seg selv..)
G - Gress og annet shit som blir dratt med inn i huset..
H - Hissige folk som blir hissige av ingenting.. 
I - Ingen er tilstede.. Liker ikke å være alene.. 
J - Jul før 1 desember. (Jeg mener det er feil og begynne med juleting i butikker og hjemme før 1 desember.
K - Karma (Den er alltid i mot meg)
L - Lukt som er vond. Eks vin. Blir enten dårlig eller får lyst på vin. 
M - Mikroorganismer og slike små ting som gjør meg syk..
N - Når ting ikke går som jeg vil.. 
O - Online spill (foretrekker singelplayer xD)
P - Playera som går rundt og utnytter folk eller bare ha sex med folk.
Q - Qtips som er dårlig kvalitet på (sånn billishit)
R - Rydding på kommando, liker å ta ting etter min tid.. 
S - Søndager (er som regel ingenting som skjer, og foreldrene kommer hjem fra hytta og begynner å mase)
T - Tunge ting, alt fra tanker til ting som må løftes.Det er slitsomt å det gidder jeg ikke.(Men av og til må man)
U - Uvær og storm og sånt.. HUFF!!
V - Varme (Er det for varmt så holde jeg meg unna..)
W - Wc'r som er tette...
X - Xbox (Fordi jeg er ikke vant med kontrollen.)
Y - Yr og Yr.no som aldri hold det de sier.. 
Z - Zoner
Æ - Ærlighet som er litt for ærlig. Av og til er det jo lov med en lite løgn.
Ø - Ønsker som ikke går i oppfyllelse.. 
Å - Årene går så fort... 

2 comments:

  1. Hahaha, så typisk deg alt dette! :p Særlig N ;);)

    Er spesielt enig i b og j! :)

    ReplyDelete

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)