Friday 25 November 2011

Interiør/hus og Photo!

Forretningsklassen hadde laget google+ og hadde bildene fra da vi gikk siste året og var ute å tok bilder.

Likte disse bildene under. Det er selvfølgelig ikke jeg som har tatt alle. Det er nok mange av disse som de andre i klassen har tatt! :)

Disse bildene mener jeg er kunst!





Bare et morsomt bilde!



Dette huset brukte jeg i oppgaven min!



Et moderne hus som er i Bodø!







Ei dør som jeg syntes var stilig!



En vegg jeg syntes var stilig bilde tatt!




En stilig dør til. 




Morsomt vindu!




Morsom og stilig lampe og vegg!





Et til moderne hus! 






Stilig gammel bil! 




Kunst!


Morsom med den effekten som er på taket.

Morsom med postkassene!

Morsomt dette huset. Forbinder det med jul pga grønn og rød fargen. 

Dette bilde gjør jeg faktisk litt glad, fordi det er sol og snø!

Morsomt skilt.

Just like this picture.

Noen som ikke er helt ferdig med verandaen? 

Nydelig vær!


No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)