Sunday 19 February 2012

[Game] Humble Bundle

Ja, jeg vet det er lenge siden jeg har blogget nå, fordi det har vært stress med flytting og familie og jeg har fulgt med på at Mojang/Notch (han som laget Minecraft), Wolfire og Oxeye gikk sammen for å lage et spill på 60 timer. Der de har på Live Stream slik at du kan se hva de holder på med, og hvordan de går fram. Og det beste av alt er, at du kan selv bestemme hva du vil betale for spillet hvis du vil ha det MEN pengene går til veldedighet! Noen som her utrolig bra!

Jeg har ikke fulgt med hele tiden, men jeg har fulgt med litt. Det morsomste var i går da de ikke hadde sove på 24 timer, + energi drikker og de er jo svensker så jeg forstår jo hva de sa. Kjempegøy! Så det ble litt morsomme hypre øyeblikk!.  De skal være ferdig med spillet om 17 min nå og de har tjent en halv million dollar allerede!

Bloggen demmes er: http://blog.humblebundle.com/ og siden jeg følger på er http://www.humblebundle.com.

Så dette er det jeg har dreve på med :)


post signature

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)