Tuesday 31 May 2011

[Life] Ny Daniel, nytt tv bord!


I morrest da jeg var på skolen, kom kjæresten min på msn å lurte på når jeg var ferdig på skolen. Siden vi ikke hadde lærer de fire siste timene, så var vi ferdig 11.30. Så han hentet meg da, fordi han trengte hjelp. Det viste seg at han hadde kjøpt et brukt tv bord, som heter Daniel, som var kjøpt på Jysk, så han trengte hjelp med å bære det opp trappen siden det er glass og det er svinger. Her er bilder!

Slik er bordet!

Tv'en sto før på denne komoden.

Fikk akkurat plass til dvd spilleren og forsterkeren. Det var på hengende håret at forsterkeren gikk inn. Det var faktisk på millimeteren! De måtte jo stå på den øverste hyllen siden xboxen og playsation 3'n min står på den nederste. 

Haha, tv'en var litt skitten! xD

Og slik ble det sende ut! 

2 comments:

  1. Å herregud! Tørker dere aldri støv??? haha :p

    ReplyDelete
  2. haha, joda, men ikkje ætter nyttår xD

    ReplyDelete

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)