Wednesday 12 January 2011

[Life] Verdens korteste jobbintervju


I går var jeg på verdens korteste jobb intervju. Det varte hele SEKS minutter!! Det var liksom ikke så mye snakking da. Det var bare sånn smått om hva telefon nummeret mitt var, hva jeg gjør (går skole osv), om jeg har noen jobb erfaringer, hva jeg driver med på fritiden. Det var alt liksom.

Jeg var overasket over hvor kort tid det tok, men han fortalte at jeg var litt heldig. Han hadde gått søt-ti søknader, men han hadde ikke gått igjennom noen. Han hadde bare plukket 10 stykker og satt dem på intervju. Jeg var så heldig at jeg var en av dem. Flaks eller hva? Hvis ingen av oss ti duger til jobben skulle han ta ti nye for fortsette slik til han fant en som han likte. 

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)