Monday 8 November 2010

[Interior] Tak montert og senk bar tørkestativ


Vi har en skole oppgave der vi skal innrede et bad/vaskerom til en familie, og det er spesielt to ungdommer som skal bruke det. Jeg tenkte på den gamle oppgaven vi hadde da vi gikk 2.året, og kom på den gangen vi brukte tørkestativ som var montert i taket som man bare kunne heise ned som en rullegardin og jobbe etter hvor høyt/laft man ønsket det og for at det ikke skulle ta så mye plass. Jeg lette og lette, men fant til slutt hvor jeg kunne få tak i det. Ikea hadde nemlig noe likt. Den heter Antonius, og er faktisk talt ikke dyrere enn 145 kr pr stk! 

Jeg satt å irriterte meg over at Ikea har så hvite bakgrunner til gjenstandene de selger som er hvite, at jeg hadde brukt mindre tid på å finne det jeg leitet etter hvis bakgrunnen hadde vært annerledes. 


Men iallefall, jeg fant dette bilde fra Finn.no, som jeg brukte i oppgaven på 2.året. Problemet var at denne var litt dyrere, men også lengre. Litt for lang, så jeg må gå får den fra Ikea

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)