Sunday 24 October 2010

Følger magefølelsen for første gang! Live ble plutselig spennende!



I kveld fikk jeg en skikkelig magefølelse om at jeg skulle dra til kjæresten min. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å dra til kjæresten min fordi jeg hadde vært hos han hele helga, men jeg var så spent på hvor magefølelsen ville bringe meg så jeg måtte bare dra. Jeg har for det meste ment at live mitt er litt kjedelig og at jeg vil ha litt spenning, men siden jeg alltid liker å vite hva som skjer i framtiden, så vet jeg jo nesten for det meste hva som vil skje. Derfor tenkte jeg at "hvorfor ikke følge magefølelsen, siden jeg aldri gjør det", så jeg gjorde det. 


Jeg satt på bussen og lurte på hva som ville skje, jeg kom på pizzabakeren og kjæresten min lurte på hvorfor jeg kom etter nøklene. Jeg svarte at jeg vet ikke, jeg følger bare magefølelsen. Så nå sitter jeg hos kjæresten min, ser Åndenes makt og lurer på hva mer magefølelsen min vil at jeg skal gjøre. 

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)