Saturday 5 February 2011

[Life] Farmor kjøper lørdagsgodt ved å høre på en gutt.

I dag var farmor på butikken, men viste ikke hva hun skulle kjøpe. Hun spurte en gutt som var ca på min alder, om hva ungdommen brukte å spise. Han spurte om alder, og hun sa at jeg snart var 19 år (selv om det ennå er noen mnd til.) Så hentet han fram en Sørlandsk chips pose med havslat, og hun svarte at hun stolte på han å tok den. Så spurte hun hva ungdommen drakk, og gutten hentet fram en Coca Cola.

Da farmor var kommet hjem hadde du handlet Sørlandsk chips, Coca Cola og Grandiosa, fordi hun hørte på gutten. Resten som; fløte gratinerte poteter, sjokolade og berlinerbolle kjøpte hun til meg fordi hun vet jeg liker det.

Litt morsomt at halvparten av godsakene kjøpte hun fordi hun hørte på gutten. Jeg klager ikke, fordi jeg liker jo alt det han hadde plukket ut.

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)