Sunday 27 February 2011

[Life] Boms fra ungdomskolen

På ungdomskolen skulle vi lage en "Bok" som het Boms, der vi skulle skrive om oss selv. Jeg fant min på harddisken, og det var veldig morsomt å lese. Ufattelig morsomt å lese og  masse skrivefeil. Her er et lite utdrag:


Meg selv

Hvem er jeg?:

Jeg heter Michelle og er 13år.

Hva jeg liker og gjøre:

Jeg liker å være sammen med venner,
sitte foran TVen eller være ute når det er mørkt. Når jeg kjeder
meg spiller jeg på PCen. Ofte Bilspill.
Av og til sitter jeg og spiller bil-spill eller snowboard-spill på
PlaySation2. Jeg er veldig glad i å synge og ta bilder
av forskjellige ting. Jeg liker og være sent oppe
og være ute når det er mørkt.
Meg:
Jeg er en som nesten alltid vil ha det gøy og av og til sier jeg ting bare jeg ler av, og de andre skjønner ingen ting.
Jeg er sjelden sur, men av og til er jeg litt sur og da er det lett og få meg til å le igjen fordi jeg ler nesten av alt. Jeg er ærlig og oppriktig og jeg holder på hemmeligheter. Jeg er av og til litt hyper og kan være veldig sta. Når jeg slår meg får jeg som regel latterkrampe. Tåler det meste og liker ikke noe sælig hester.

Skolen:

Det jeg liker å gjøre på skolen er å tegne. Jeg synes selv jeg er litt god, men jeg prøver å  gjøre det bedre. Jeg liker også å jobbe ute eller ha gym ute, da blir jeg glad. Hvis jeg plages med noe kan jeg være sur i flere timer og ikke klarer å bli glad igjen.
Fritid:
På fritiden leser jeg Manga.(les mer om Manga side 10 )
Jeg pleier å sitte å høre på musikk. Ellers så sitter jeg å tegner eller er ute. Jeg er også på internett og ser på musikkvidioer som yndlings gruppen min har lagt ut på nettet.(www.gorillaz.com) Spiller på PS2 ofte bilspill eller snowboard-spill. Særlig SSX 3, det er et bra spill!
Favoriltter:
Favoritt gruppe: Gorillaz
Favoritt mat: Sodd
Favoritt drikke: Vann
Favoritt bok: De hemmelige bøkene
Favoritt dyr: Mus, katt, gnagere
Favoritt fag: Samfinsfag og Naturfag
Favoritt pocket bok: Manga mania og Kamikaze Kaitou jeanne
Favoritt hobby: Ta bilder, male og tegne
Favoritt sted: Storjord 


No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)