Monday 17 January 2011

[Blog] Pizzabakeren

I fjor på våren startet min kjære å jobbe på pizzabakeren. Siden har jeg bare spist pizza, pizza, pizza og pizza. De neste gangene det IKKE har vært pizza til middag var da JEG dra på butikken/lager maten.

Før jul fikk jeg noen gode venninner av meg til å prøve pizzabakeren, og de syntes det var fantastisk godt. NÅ har foreldrene mine fått smakt pizzabakeren, og vi har bestilt 3 pizza iløpet av januar, og vi er ikke mot slutten en gang. Og det verste av alt er at det er samme pizza som mamma og pappa har bestilt vær gang. Jeg begynner å bli mektig lei av pizza.

2 comments:

  1. Hvis du hinter til Hege og meg da du sier noen gode venninner av deg, så feila du :p Jeg synes overhodet ikke den var fantastisk god....Den var bare ok. Peppes pizza eller hjemmelaget er jo best.

    ReplyDelete
  2. ok, æ meint dok sa den va god og at "dette må vi gjøre flere ganger" :P

    ReplyDelete

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)