Thursday 20 January 2011

[Life] Slo hodet mitt i betongveggen!


Ja, dere lese rett. I går var jeg skikkelig uheldig å slo hode i betongveggen. Det startet med at jeg skulle hjem før jeg skulle på skolen for å ta meg et glass vann, fordi jeg var så tørst, så dro da jeg gikk ned trappen var jeg ikke klar over at det var is, så jeg skulle til å runde et hjørne, skle jeg slik at jeg slo hode i betonghjørnet.

Jeg slo hode og låret, og det var ikke godt. Fikk heldigvis ikke hjernerystelse eller noe slikt ille, men verre ble det utover dagen.

Da vi skulle ha gym skulle jeg og ei venninne stå på en fot og kaste ball til hverandre for å trene på balansen. Så kastet hun litt sjeft slik at jeg falt og holdt nesten på å ramle over masse treningsapparater. Da slo jeg hånda skikkelig mye, så jeg viste ikke om jeg skulle le eller gråte.


No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)