Sunday 9 January 2011

[Blog] Irritert på bussene i Bodø



Ja, jeg er ei Bodø jente som er veldig irritert på bussene og det nye bussordningen som skulle er verre enn den tidligere bussordningen som skulle vær bra! Ikke nok med dette burde bussjåførene lære seg bussruta, hvor det er busstopp OG høre etter når folk faktisk plinger!! Jeg måtte gå veldig langt fra der jeg EGENTLIG skulle gå av, bare fordi han duden ikke hørte etter/viste ikke hvor busstoppet var. Jeg var så sur og irritert at jeg hadde bare lyst å gråte, (fordi dette hadde vært en veldig dårlig dag for meg.)

Men jaja, i morgen blir et å ringe busselskapet, for nå har jeg opplevd dette gang på gang selv om jeg har gått fram og sakt ifra til bussjåføren. 

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)