Sunday 30 January 2011

[Baking] Testing av Rema 1000's 1-2-3 brownies pose

Ja, som jeg sa i går skulle jeg teste 1-2-3 posen til rema 1000. Jeg sto lenge på butikken for å bestemme meg, men endte med at jeg tok brownies.

Da jeg kom inn gjorde jeg slik som det sto på pakken. Smør, vann og egg. Det som først irriterte meg med denne pakken var at det står at den bare skal være inne i 20 min, men min måtte stå inn i 30 min for at den skulle bli ferdig. Nummer to som irriterte meg litt var at det så ut som en sjokoladekake når den var ferdig, og den smakte litt som sjokoladekake, men med en gang den hadde begynt å nedkjøle seg ble den som en brownies. Bare at bunnen ble veldig klissete.

Kort sakt:
Den smaker mest sjokoladekake og bittelitt brownies, og er skikkelig klissete som en halvstekt brownies.

gir den terningkast:

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)