Thursday 20 January 2011

[Life] Kvalm i natt





Lå med kvalme i natt, så fikk ikke sove og lå med spybøtta med senga. Sendte mail til læreren før å høre om jeg kunne få utsettelse på innleveringen og framføringen, men hun har tydeligvis ikke sett den. Jeg må si at jeg er ikke bedre nå, og jeg vet ikke hvorfor jeg er kvalm. Kanskje det var fordi jeg slo hode i betongveggen, det vet jeg ikke. I natt var det slik at jeg var varm, og så kald, og så varm, og så svetta æ, og så var jeg kald igjen. Også føltes det ut som jeg måtte spy hele tiden, og vær gang jeg la meg på den siden jeg slo hode ble jeg bare mer kvalm av eller annen grunn.

Så vet ikke hva som feiler meg, er ikke 100% bra ennå, men skal nok klare å tvinge meg på skole i morgen for det om ! :-)

No comments:

Post a Comment

If you want to comment or share your thoughs, please do! :)